tisdag 5 januari 2010

LO: Semester 2009



Har ännu "lite" oscrappat från vår semester i somras... Skall försöka få det gjort innan nästa semester börjar. :-)


För att få lite fart i scrappandet sökte jag igen efter en skiss, och hittade en lift utmaning hos Scraphuset. Jag gillar dethär fotot jättemycket, har det som screensaver på min mobil också. Bilden är tagen ute på däck när vi åker från Åland till Kapellskär. Observera gossens ballonghund! Det fanns en katt maskot, en utklädd människa, på färjan. Gossen var livrädd för den (och resten av resan också för alla andra utklädda människor...). På färjan fanns en rolig trollkarl som gjorde ballong djur, när han såg hur skräck slagen gossen blev av maskoten, vred han snabbt ihop en hund o sa "look-it´s a dog! Not a cat!"... ;-) Sötisen... Några minuter efter att fotot togs flög hunden iväg. :-(


LO:n är enkel, just the edge och lite stickerbokstäver egentligen, men jag tycker så om fotot!
Såhär såg ursprungliga LO:n ut:

2 kommentarer:

  1. Jag liftar ofta andras Lo´s för att komma igång. Ett toppensätt tycker jag då man själv har kört fast. man får ju så mkt inspiration från andra.. Fin din LO blev för den delen.

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, det är ett tag sen jag scrappat och det känns svårt att komma igång... Skisser gillar jag också, både för kort o LO:n.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...