torsdag 7 januari 2010

Lille skuttarna ännu

EDIT: pojkkortet är ännu ledigt

Här är det ljusröda Lille skutt kortet jag skrev om tidigare, och så hade jag ju ett blått också. Låter det tillsvidare stå utan text så han jag ha det i reserv och gratulera på rätt språk.

Nu har jag beställt stämpeln från Magnolias webshop, hoppas det fungerar bra. Är rätt shoppingsjuk på stämplar för tillfället, men försöker hålla mig tills Leimailutaivas... Och så väntar jag Spellbinders stansar från Ebay, 2 st, men jag vet inte vilka?!... Önskar mig scalloped och vanliga runda...


Belysningstips för fotografering mottages, nu har jag lite fixar enkelt med den vita färgen, men bäst skulle det ju va om utgångsläget var bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...