fredag 8 januari 2010

LO: Gungeligung


För tillfället tycker jag att det är roligt att stämpla och embossa (det kanske märks...). Denhär LO:n föddes till en utmaning på Magdas, där man igen skulle stämpla på bakgrunden. Använde stämplar och Distress dyna för att stämpla två hörn och en liten bit "Just the Edge" under rubriken. Hjärtan är också "Just the Edge" som jag färglagt med ProMarker. Fotografierna är "restbilder" från tidigare scrap, och ideén till att använda chipboard ramar har jag hämtat från samma Amerikanska tidning som jag liftade presentkorts korten. (Malin, vad heter den?)

Nu har jag snart slut på bokstavs stickers och "Just the Edge", undrar om man hittar dem i någon butik ännu? Tål att undersökas... Jag tycker LO:n blev lite söt. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...