söndag 10 januari 2010

LO: Myra

Jag har redan ett tag funderat på att använda wellpapp i någon layout, som jag sett på flera finska bloggar. Nu när jag såg denhär utmaningen på Stämpelstudion, och den slutar med utmaningen "kör igång!" så var det precis vad jag gjorde! Man skulle dessutom ha med något utstansat (stjärnan) och punchinella. Hade först tänkt scrappa några påskfoton från farmor där bakgrunden är en halvrenoverad vägg, men hittade inte de bilderna och jag är glad, för det här blev roligt! Sprätte med lite målning också, inspirerat från Inspiroidu bloggen?...

1 kommentar:

  1. Vilken underbar tolkning av våra "måsten"!! Älskar hur du har placerat wellpappen, ser ut som en fortsättning av golvet!!

    Lycka till i tävlingen!

    /Mvh ScrapLinda - DT på Stämpelstudion

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...