söndag 7 februari 2010

P*skarteluhaaste: punainen&turkoosi




Tämän ajattelin lähettää jollekin ystävälle ystävänpäivänä, vaikka sen tänne jo postaan. Toivottavasti kortti on tarpeaksi turkoosi että kelpaa haasteeseen. :) Yritän saada vähän enemmän "happeninkiä" näihin, mutta vaikeata on, minä kun tykkään nopeasta ja aika pelkistetty on tyylini tähän asti ollut. Harjoitellaan...

Här har jag täckt in Gorjuss Flickans dödskalle i håret med ett hjärta gjort av PearlMaker, ett bra tips av Mira. Det enda nya i dethär kortet är att jag använt den runda Spellbinders stansen. (gjorde ett vändagskort åt Malin med lite nya grejor, men det kan jag nog inte posta ännu.)

3 kommentarer:

  1. Mira tackar för komplimangen. Idag kom hon så långt i sitt pysslande att hon valde ut en stämpel som hon skall pyssla med i morgon.

    Och så sant som du säger, du kan inte visa mitt kort än för jag är här inne och snokar nästan dagligen.

    Malin

    SvaraRadera
  2. Aivan ihastuttava kortti!
    Hyvin täyttää haasteen vaatimukset :)
    Taustapaperi on tosi kaunista!

    Kiitos vierailusta myös minun blogissani :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...