söndag 14 februari 2010

Inspiroidu: Vain palanen kuvasta

Tässä kaikki valokuvat meidän viime joulusta, harmitti tosi paljon että niitä oli niin vähän ja lisäksi että ne olivat niin huono laatuisia. Mutta kun Inspiroidu haasteessa oli otsikko "vain palanen kuvasta" minulle juolahti nämä mieleen - jos kuvia kerran lähtee repimään, niin mikäs sen parempi kuin huonot kuvat!

Jag följde en skiss på Veckans skiss för att få igång mig, och printade ut journaling ruta från Mirabylls blogg. Här har jag första gången också använt mig av egengjorda "blommor" som man ser lite här och där i blogg världen.

2 kommentarer:

  1. Den blev jätte kiva! Bra idé det där med att riva foton som man kanske inte gillar och bara använda en del av dem.

    SvaraRadera
  2. Tack för dina ord hos mig. Ja, vitpepparkorn kan hålla magsjukan borta. Om man har tur:) Det är ett gammalt husmorsknep. Kram Tesa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...