söndag 18 juli 2010

Pysslat massor

Det har varit så otroligt hett att vi inte orkat vara ute, speciellt inte då båda barnen fick någon konstig endags 39 C feber. Istället har jag och Flickan pysslat kort efter kort och pojkarna har hållit på med sitt. Jag har dock inte ännu hunnit fota alla, men här är ett bra att ha kort igen. Egentligen borde jag göra lite 40-, 50- och 60-års kort, och så skulle jag vilja göra mera julkort, men jag har så lite juligastämpelmotiv så vi får se hur det blir. Tänkte att det skulle vara trevligt att satsa lika mycket på julkorten som på andra kort istället för att göra dem i sista minuten.

Mitäs te muut olette tehneet tässä kuumuudessa?

EDIT: unohdin näyttää sisältä kuvan:

1 kommentar:

  1. Kaunis kortti kivalla harvinaisemmalla kuvalla.Ihana tuo perhonen,tuollaisia olen etsiskellyt itsekin.
    Juu,kuumaa on ollut täälläkin!Ei muuta viittis tehdä kun olla rannalla..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...