fredag 31 december 2010

Bloggen fyllde 1år!







Hade ju hoppats jag skulle ha orkat uppdatera lite jämnare, men livet tar all min tid ;). Har också städat undan arbets/scraprummet så barnen fick varsitt rum, vilket har visat sig vara väldigt lyckat ur familjeperspektiv, men sämre för scrapbookingen...

Tårtbloggen (www.gottigott.blogspot.com) har också släpat efter, men eftersom jag iaf ibland bakar så blir det ju lite uppdateringar, snart skall vi tex fira 5 årig prinsessa.




Digistänpeln här kan man plocka åt sig på The Greeting Farms blog-Gott Nytt År!

3 kommentarer:

  1. Grattis till bloggen! Ja, ibland tar ju nog livet all ens tid. Gott nytt år den här vägen också! :-)

    SvaraRadera
  2. Du får invadera källaren ;)

    Malin

    SvaraRadera
  3. Grattis till ettåringen ! Tur att du håller på med bloggar annars skulle inte jag fått den hjälp jag behövde då jag började mitt bloggliv ! Men du allt har sin tid, njut nu av dina små snart har du dom stora !
    God fortsättning på nya året !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...