lördag 9 oktober 2010

Grattis Tove!







Bjöd in mig till Tove på kaffe på torsdagen, med den ursäkten att hon fyllde år på onsdagen och jag på fredagen. Och såklart bjöd hon på jättegoda morotscupcakes och oreopops!

För en tid sedan undrade hon om jag kunde pyssla cupcake dekorationer åt henne, typ dessa från CakeJournal:






Efter att ha hittat detta;






Skar jag ut cirklarna med BigShoten, men Tove får själv knåpa ihop dem eftersom jag saknade pinnar. Får se om hon får användning för dem.

Onnea vielä kerran meille kummallekin!

2 kommentarer:

  1. Nami! Voi miten herkullinen kortti. Sinä osaat käyttää upeasti isoja kirjaimia korteissasi.

    Onnittelut minultakin.

    SvaraRadera
  2. Tack för presenten än en gång! Vill nog snart använda dem, fast snart kan betyda mycket. ;-) Men användas skall de!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...