torsdag 5 augusti 2010

Hupsista... tein koruja

En tiedä miten tässä näin kävi, olin vannonut että koruja en ainakaan rupea tekemään... Mutta pari päivää sitten Sinellistä hyökkäsi nämä lasihelmet päälleni, joista sitten tein kaulakorun ja rannekorun. Mielelläni kuulisin onko netissä jossain ohjeita että miten noi lukot kannattaa kiinnittää, etsiskelin tutuista blogeista joissa olen koruja nähnyt mutta en löytänyt.


Jag hade tänkt att jag inte skall börja göra smycken, men blev inspirerad plötsligt en dag och det gick snabbt. Nu vill jag nog pröva på flera, de här blev ganska tunga. Åker på lördag på "Intohimona Askartelu" mässan och där torde finnas någon butik som säljer pärlor... Och tips på trevliga bloggar med hemgjorda smycken tar jag gärna emot!

2 kommentarer:

  1. Jätte fint och fina färger!! Om du har tid så kan jag komma och visa knepet med låsen någon dag :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...